top of page
Αναζήτηση

Ασφάλιστρα υγείας: Απαιτείται σοβαρότητα και σύνεση

Εικόνα συγγραφέα: Ομάδα Σύνταξης ΠΑΡΟΝΟμάδα Σύνταξης ΠΑΡΟΝ

Κενό νοσοκομειακό κρεβάτι με οθόνη καρδιογράφου που δείχνει ζωτικά σημεία. Λευκοί τοίχοι, ιατρικός εξοπλισμός στο παρασκήνιο.

Είναι αδιαμφισβήτητο ότι τα πολύ υψηλά ασφάλιστρα των προγραμμάτων υγείας έχουν φέρει σε δύσκολη θέση τους ασφαλισμένους οι οποίοι έχουν δει μέσα σε μία δεκαετία να σημειώνονται αυξήσεις πάνω από 200%. Και αυτό προκαλεί πολλά επιμέρους προβλήματα καθώς η δηλωμένη πλέον δυσαρέσκεια των πελατών των ασφαλιστικών εταιρειών λειτουργεί σε βάρος της ίδιας της ασφαλιστικής αγοράς.


Για αυτό ακριβώς και οι ασφαλιστικές εταιρείες δεν είναι καλό να προχωρούν σε τόσο μεγάλες αυξήσεις, με προφανή βέβαια στόχο να απαλλαγούν από παλιά συμβόλαια που σήμερα είναι και φθηνότερα για τους πελάτες τους. Ούτε βέβαια και τα ιδιωτικά νοσοκομεία να τιμολογούν κατά το δοκούν, κάτι που έχει φέρει τα νοσήλια που ισχύουν στην Ελλάδα να είναι από τα υψηλότερα στην Ευρώπη.


Λύση θα μπορούσε να δώσει μία τιμολόγηση που θα ισχύσει για όλους, στα πρότυπα της λειτουργίας του ΕΟΠΥΥ, έτσι ώστε να υπάρχει μία ξεκάθαρη εικόνα των οικονομικών υποχρεώσεων που θα έχουν οι ασφαλισμένοι σε περίπτωση που χρειαστεί να νοσηλευθούν σε ιδιωτικά νοσοκομεία. Και για τον υπολογισμό των όποιων αναπροσαρμογών θα πρέπει να λαμβάνεται η θέση της Εθνικής Στατιστικής Υπηρεσίας και όχι άλλων παραγόντων, όπως πχ ο ΙΟΒΕ.


Λάθος είναι και η προσέγγιση κάποιων ασφαλιστικών εταιρειών που για να δικαιολογήσουν τις αυξήσεις τονίζουν τις δύσκολες οικονομικές συνθήκες που επικρατούν στην αγορά. Οι ίδιες όμως είναι που προχωρούν και σε ανακοινώσεις υψηλής κερδοφορίας, γεγονός που ενισχύει την επιφυλακτικότητα των πελατών τους για τις πρακτικές που εφαρμόζουν οι εταιρείες. Ήδη υπάρχουν περιπτώσεις που προκαλείται το κοινό αίσθημα εξαιτίας των υψηλών αμοιβών στελεχών της ασφαλιστικής αγοράς.


Για να μην πληγεί περισσότερο το κύρος του θεσμού της ιδιωτικής ασφάλισης και για να μην υπάρξουν πισωγυρίσματα την ώρα που καταγράφεται μία αξιοσημείωτη ανάπτυξη της εν λόγω αγοράς, απαιτείται να επιδείξουν όλοι οι εμπλεκόμενοι σύνεση και σοβαρότητα.


Στόχος πρέπει να παραμείνει η ικανοποίηση του καταναλωτή, καθώς αυτός είναι που στηρίζει την ιδιωτική ασφάλιση και από αυτόν θα εξαρτηθεί τελικά και το μέλλον της. Όσο περισσότερο δυσανασχετεί ένας πελάτης τόσο μεγαλύτερη είναι η ζημιά που προκαλείται σε όλη την αγορά. Από τα μελλοντικά συμβόλαια έως την απασχόληση των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών αλλά και το επιπλέον βάρος που μπορεί να πέσει στη δημόσια υγεία.


Πηγή: Insurance eea

3 Προβολές0 Σχόλια

Πρόσφατες αναρτήσεις

Εμφάνιση όλων

Comments


bottom of page