ΠΑΡΟΝ: Ανάπτυξη εστιασμένη στους συνεργάτες

Insurancedaily.gr contributor

19 Σεπ 2022

Συνέντευξη των Ν. Τούμπα, Γενικού Διευθυντή, ΠΑΡΟΝ και Μ. Θεοχάρη, Προϊστάμενης του Κλάδου Ζωής και Υγείας, ΠΑΡΟΝ

Στη φιλοσοφία βάσει της οποίας αναπτύσσεται η διαμεσολαβητική εταιρεία ΠΑΡΟΝ, στη συνεργατοκεντρική κουλτούρα, την αξιοποίηση της τεχνολογίας και της εκπαίδευσης αναφέρονται σε συνέντευξη τους ο κ. Νικόλαος Τούμπας, Γενικός Διευθυντής της Εταιρείας και η κα Μαρία Θεοχάρη, Προϊστάμενη του Κλάδου Ζωής και Υγείας στην ΠΑΡΟΝ.


Συνέντευξη των Ν. Τούμπα, Γενικού Διευθυντή, ΠΑΡΟΝ και Μ. Θεοχάρη, Προϊστάμενης του Κλάδου Ζωής και Υγείας, ΠΑΡΟΝ στο περιοδικό “am” Ιουλίου – Αυγούστου 2022


Το ΠΑΡΟΝ, συγκαταλέγεται ανάμεσα στα πιο ενεργά γραφεία στον Κλάδο Ζωής & Υγείας της ασφαλιστικής αγοράς, και είναι ευρέως γνωστό για την ειδίκευσή του σε αυτό τον απαιτητικό Κλάδο. Κ. Θεοχάρη, ως προϊστάμενη του Κλάδου Ζωής & Υγείας του ΠΑΡΟΝ, που νομίζετε ότι οφείλετε αυτή η κατάκτηση;


Μ.Θ.: Εργάζομαι στον ασφαλιστικό χώρο πάνω από 15 χρόνια και μπορώ να σας απαντήσω με βεβαιότητα ότι η «κατάκτηση» αυτή, όπως την αναφέρετε, δεν οφείλετε σε ένα και μόνο πράγμα αλλά είναι πολύ-παραγοντική. Σίγουρα, τον σημαντικότερο ρόλο τον έχουν οι άνθρωποι, και κυρίως, η Χριστίνα Φυτέα, που ως συνιδιοκτήτρια του ΠΑΡΟΝ και επικεφαλής της εμπορικής διεύθυνσης της εταιρείας, έχει μεταδώσει σε όλους μας στην εταιρεία, τη δικής της αγάπη για τον κλάδο, το δικό της πάθος για την σωστή πρακτική του ασφαλιστικού επαγγέλματος και την έννοια της ολοκληρωμένης και άρτιας υποστήριξης του Συνεργάτη.

Οι Ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές του σήμερα, έχουν πολύ αυξημένες ανάγκες και απαιτήσεις από το γραφείο που τους υποστηρίζει, είναι πολύ ενημερωμένοι τόσο για το πεδίο ενδιαφέροντος τους, όσο και για τον ανταγωνισμό, αλλά επίσης και για τις εναλλακτικές συνεργασίας που έχουν στη διάθεσή τους. Επίσης, κάθε συνεργάτης είναι ξεχωριστός και έχει τις δικές του ανάγκες.

Έχοντας ως γνώμονα τα ανωτέρω, αναπτύσσουμε μια ιδιαίτερη σχέση με τον κάθε συνεργάτη μας, φροντίζουμε να προσαρμοζόμαστε στις δικές του ανάγκες και απαιτήσεις και προσπαθούμε να διασφαλίσουμε ότι η επαγγελματική του καθημερινότητα θα κυλάει απρόσκοπτα χωρίς πρόσθετες έγνοιες και σκοτούρες, βοηθώντας τον με αυτό τον τρόπο να επικεντρώνεται σε αυτό που θέλει, αλλά και πρέπει, δηλαδή, την υποστήριξη και ανάπτυξη του χαρτοφυλακίου του.


Είναι όμως εφικτό να προσαρμόζεται ένα γραφείο στις ανάγκες κάθε συνεργάτη; Όπως μου αναφέρατε στη συνάντησή μας, το ΠΑΡΟΝ συνεργάζεται πλέον με πάνω από 180 Ασφαλιστικούς Διαμεσολαβητές. Πως μπορείτε να έχετε τέτοια προσαρμοστικότητα και ταυτόχρονα να μην δημιουργείται πρόβλημα στην καθημερινότητα της δουλειάς σας;


Μ.Θ.: Σίγουρα δεν θα μπορούσαμε να έχουμε αυτή την προσαρμοστικότητα, αν και εμείς δεν ήμασταν πολύ οργανωμένοι και μεθοδικοί στη δουλειά μας. Ευτυχώς, στο ΠΑΡΟΝ, εδώ και αρκετά χρόνια, η ανάγκη για την ύπαρξη δομών, διαδικασιών, τεχνολογικής εξέλιξης και άρτιας οργάνωσης ήταν σαφής. Έτσι, λήφθηκαν οι αναγκαίες αποφάσεις και έγιναν οι απαραίτητες ενέργειες προς αυτές τις κατευθύνσεις, που πλέον μας επιτρέπουν, από τη μία πλευρά, να κρατάμε τον ίδιο χαρακτήρα που είχε το ΠΑΡΟΝ στα πρώτα του βήματα, δηλαδή μιας «Boutique» επιχείρησης που κάθε συνεργάτης του ήταν ξεχωριστός, και από την άλλη να αναπτυσσόμαστε συνεχώς, και τα τελευταία 2 χρόνια από 120 συνεργάτες να έχουμε ήδη ξεπεράσει τους 180.


Κ. Τούμπα, είστε Γενικός Διευθυντής του ΠΑΡΟΝ από τα τέλη του 2018 μέχρι σήμερα, και από ότι καταλαβαίνω από την κ. Θεοχάρη, μέσα σε αυτά τα χρόνια έχουν γίνει πολλά βήματα μετασχηματισμού στο ΠΑΡΟΝ για να το εξελίξουν σε ένα οργανισμό που αναπτύσσεται με υψηλούς ρυθμούς. Πιστεύετε ότι το ΠΑΡΟΝ, παρ’ όλες τις δυσοίωνες προβλέψεις για τον χειμώνα που έρχεται, από τη μία με τον πόλεμο στην Ουκρανία, την ενεργειακή κρίση και τον υψηλό πληθωρισμό, και από την άλλη οι συνεχείς προειδοποιήσεις για νέα lock-down και η ανασφάλεια που δημιουργεί η παρατεταμένη πανδημία του κορονοϊού, θα καταφέρει να διατηρήσει την ανοδική του πορεία;




N.T.: Είμαι απόλυτα βέβαιος ότι και μπορεί και ότι θα το κάνει. Νομίζω ότι δεν θα μπορούσα να είμαι πιο ευθύς. Αλλά να μου επιτρέψετε να σας αιτιολογήσω το γιατί.

Το ΠΑΡΟΝ, είναι ένας ανθρωποκεντρικός οργανισμός, που στο επίκεντρο των καθημερινών του διαδικασιών είναι ο Συνεργάτης. Σκοπός μας είναι να προσφέρουμε υψηλού επιπέδου υπηρεσίες σε όλο μας το δίκτυο και να εξυπηρετούμε τον κάθε Συνεργάτη μας με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, καλύπτοντας στο απόλυτο τη κάθε του επαγγελματική ανάγκη.

Για να φτάσουμε βέβαια στο σημείο που είμαστε τώρα, δουλέψαμε πάρα πολύ σκληρά για τρία χρόνια, με όρεξη και διάθεση, ακολουθώντας πιστά το πλάνο που είχαμε δημιουργήσει με στόχο να μετεξελίξουμε το ΠΑΡΟΝ σε αυτό που είναι σήμερα.

Και για να γίνω πιο σαφής, πρέπει να σας πω πως όταν γνώρισα για πρώτη φορά τους ιδιοκτήτες του ΠΑΡΟΝ, τον κ. Ψιμάρα και την κ. Φυτέα, μου έκανε ιδιαίτερη εντύπωση το όραμα που είχαν για την εταιρεία που ξεκίνησαν πριν πολλά χρόνια. Και οι δύο ήταν αποφασισμένοι να κάνουν ότι περνούσε από το χέρι τους προκειμένου να εξελίξουν το ΠΑΡΟΝ σε ένα σύγχρονο, μοντέρνο, ανθρωποκεντρικό οργανισμό, με σκοπό την προσφορά υψηλού επιπέδου υπηρεσιών στους συνεργάτες του.

Ολοκληρώνοντας έτσι αυτή την τριετή περίοδο μετασχηματισμού, είμαστε πλέον σε θέση, να μπορούμε να προσφέρουμε στου Συνεργάτες μας υπηρεσίες υψηλού επιπέδου, τα πιο σύγχρονα και πλήρη τεχνολογικά εργαλεία, οργανωμένο τμήμα εκπαίδευσης με εβδομαδιαίες εκπαιδεύσεις, συστήματα συγκριτικής τιμολόγησης, εργαλεία σχεδιασμού εξατομικευμένων πλάνων ασφάλισης αλλά και επένδυσης, δυνατότητα εξυπηρέτησης του χαρτοφυλακίου του κάθε συνεργάτη από οποιοδήποτε σημείο του κόσμου και αν βρίσκετε, εξατομικευμένες υπηρεσίες marketing και digital marketing, πρωτοποριακές τεχνικές ανάπτυξης χαρτοφυλακίου, δράσεις H2H που στοχεύουν στην αυτοβελτίωση, στην αυτοτροφοδότηση και στην αυτοπαρακίνηση των συνεργατών μας και άλλα πολλά ακόμα που θα μπορούσα να αναφέρω, και όλα αυτά να μπορούμε να τα κάνουμε διατηρώντας ταυτόχρονα την εξατομικευμένη προσωποκεντρική προσέγγιση προς κάθε Συνεργάτη μας.


Βλέποντας όλες τις εξελίξεις που επικρατούν στην ασφαλιστική αγορά, αλλά και στην κοινωνία ποια εκτιμάτε ότι θα είναι η εξέλιξη του κλάδου Ζωής & Υγείας στη χώρα μας;


Ν.Τ.: Είναι αδιαμφισβήτητο ότι η Ελλάδα έχει από τους χαμηλότερους δείκτες ιδιωτικής ασφάλισης στον Κλάδος Ζωής & Υγείας μεταξύ των Ευρωπαϊκών χωρών. Είναι όμως επίσης αδιαμφισβήτητο ότι τα περιθώρια ανάπτυξης του Κλάδου είναι πάρα πολύ μεγάλα. Για μένα, το μεγάλο στοίχημα είναι αν θα μπορέσουν οι φορείς του κλάδου και οι leaders του χώρου, να αντιληφθούν πως οι δείκτες αυτοί είναι στο σημείο αυτό για κάποιους πολύ συγκεκριμένους λόγους και όχι επειδή ο Έλληνας δεν έχει ασφαλιστική συνείδηση. Κατά τη γνώμη μου, μια χαρά είναι η Ασφαλιστική συνείδηση του Έλληνα.

Θεωρώ λοιπόν ότι το πρόβλημα έγκειται στην αντίληψη του ασφαλιστικού κλάδου για το ασφαλιστικό κοινό, στις αναχρονιστικές μεθόδους που ακολουθούνται για την προσέγγισή του και για την πολύ σημαντική έλλειψη ενημέρωσης των πλεονεκτημάτων και προνομίων που απολαμβάνει κανείς από την ιδιωτική ασφάλιση.

Αν αντιμετωπισθούν αυτά τα θέματα, έχω την πεποίθηση ότι το ελληνικό κοινό θα ανταποκριθεί με θέρμη στις προσεγγίσεις μας, καθώς και την ικανότητα έχει να αντιληφθεί τι είναι προς το συμφέρον του, και τη θέληση έχει να εξασφαλίσει τις παροχές και τα προνόμια της ιδιωτικής ασφάλισης. Νομίζω ότι το μπαλάκι είναι στο δικό μας γήπεδο και όσο πιο γρήγορα το αντιληφθούμε τόσο το καλύτερο.